Maj 22, 2011

Egentligen så tycker jag om att ha roligt! umgås med folk, människor jag älskar speciellt med mina bästisar!
Egentligen så tycker jag om att vara social med andra, hitta på crazy grejer, skrika och hoppa överallt.
Egentligen så tycker jag om att göra bort mig, jag skäms inte för det.
Egentligen så tycker ja om att sprida glädje, skratta och le på riktigt.
Egentligen så tycker jag om röra på mig, träna, springa, tävla kanske.
Egentligen så tycker jag om sommaren, när solen skinner, jag tycker om att bada, sprattla i vattnet som ett litet barn, jag tycker om att lära mig nya saker, börja om på nytt kanske!
Egentligen så  tycker jag om framtiden. den är full av överaskningar!
Var gömmer du dina drömmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0