Dream on..

Det är vad som håller oss vid liv..drömmarna ;)

Igår var jag på intervju. Det gick ganska bra tror jag :)
Men vet inte om jag får jobba där än men känns bra ändå!
Haha igår bytte jag och Marta FB det var jätte weird att ha någon annans men nu har vi bytt tillbaka men inte bytt bilder det är lite roligt folk blir jätte förvirrade...(vi med från början) hihi.
Annars händer det inte så mkt Natti ligger här brevid mig och sover..drömmer ;)
I eftermiddag ska vi en sväng in till Norrtälje igen.
Känns som att vi åker dit hela tiden men idag ska jag och Natti på en såndär rekrytreringsträff på Arbetsförmedllingen.
Sen ville Marta med bara för att shoppa lite vilket man ju aldrig säger nej till...haha jag är verkligen beroende av att shoppa vilket var svårt när jag var i Afrika ;)
Sleeping beauty<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0