Trådlöst internet?!

Jag både älskar och hatar det här trådlösa internet som de har här på Tyrifjord.
Älskar att man kan vara varsom helst och samtidigt inne på FB...vilket egentligen bara blir jobbigt i längden:P
Och hatar det för att det är så segt!! Och då menar jag verkligen SEGT!!


jag för 5 min sen :) (just nu sitter jag på lektion :P)

Hihi annars har vi det helt okej här borta i grannlandet fast umgås ju bara med svenskarna som är här ;)
Men ska bli väldigt skönt att komma hem till familjen, hunden och katten ett tag nu:D
Länge sen jag längtade hem men har ju inte varit hemma sen början av Juli tror jag det var.
Så känner verkligen att det är dax att besöka min underbara familj! <3

/ Nathalie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0