Jag minns!

Kladd-kakan du alltid bjöd på
''för den var så lätt att baka''
Dina vita skor du alltid hade på dig,
som jag tyckte var så fylla!
Din t-shirt, den gula, du brukade ha på dig
med konstigt text på.
Affischerna på Tyra Banks du samlade efter,
för du tyckte att hon var den snyggaste tjejen på jorden.
Kapsyler var det värsta du visste,
för de var så konstigt formade.
Din sköna skratt när vi fotades oss i foto automaten,
har du fortfarande korten i den röda ramen vi köpte i Spanien
första gången vi åkte dit?
Dit sätt att se på mig var så obeskrivligt att förklara.
Pajen jag bakade, första gången, den var för starkt kryddat,
du tyckte inte om den.
Förlåt!!!
Ibland kan det kännas tom utan dig,
och även om jag inte vill så måste jag erkänna att jag saknar DIG!

Harley & Natalia

Marta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0