Storuman

Idag har jag varit i Storuman hela dagen!
Först var jag hos tandläkaren, gick inte bra för jag har två hål som måste lagas så fick en ny tid nån gång efter jul :(
Hatar att laga tänder...men ska aldirg mer göra det utan bedövning!!! haha
Sen gick jag och mamma och handlade lite medans syrran var hos frissan :)

När Nadine var klar så gick vi till Mormor, har inte träffat henne sen i sommar.
Hon är så söt men börjar att glömma :/ Väldigt synd men kan bli lite roligt ibland!

Efter att vi hade varit hos Mormor åkte mamma hem med bussen (för att jag skulle få ha bilen)
Jag och Nadine gick till Akkan, för att träffa Marre och Micka. Där satt vi o fikade lite.
Sen gick vi hem till Marre och fick god mat :)
Efter det var det egentligen meningen att vi skulle Bowla men tyvärr var det stängt!!
Så typiskt när vi väl ska bowla :(
Men vi kollade på "min stora feta grekiska semester" istället en ganska så rolig film :)

Så var det bara att köra hem i halkan vilket var bland de jobbigaste jag gjort idag!! haha
Som tur är kom vi iaf hem väl behållna :) Och nu ska jag mamma och Nadine spela spel!

(FÖRLÅT att jag skrev så mkt DE BARA BLEV SÅ !!) / Nathalie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0