SACO-mässan.

Är fruktansvärd trött, Är fruktansvärd svag, Är fruktansvärd tröttaste,svagaste jag!
Nej men hörni, jag överdrev lite nu!
Vart i Stockan idag på SACO-mässan, riktigt jobbigt måste jag säga. Inte jobbigt med att vara där men att det var så fruktansvärd mycket folk! åhhh fresh air behövde man.
Men förutom det så kollade jag lite olika Universitetet och gick på två seminarium och lyssnade på vad dom hade att säga om Psykologi och Socionom, vilket jag är intresserat av :) Kollade på dans linjen oxå, någonting jag vill hålla på med bara för skojs skull sådär! Riktigt trevligt!
Men nu måste jag skriva en Pm om det! Svenska Läraren Pia kräver det.
-Bajs- :P Så det blir det jag ska hålla på med nu!
Hörs senare! Puss på er ♥
Visst är jag snygg!!! :P
/Marta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0