Prov imorgon!

Hjälp! Prov imorgon, hur ska jag klara det? Har värdens panik ångest! Goshh
Har typ pluggat så mycket jag kan men kanske inte tillräckligt bra så att det räcker till att klara av Veikkos prov!
Hans prov är fett dryga, speciellt om man läser svåra ämnen som Naturkunskap-B
Hur gör ni när ni pluggar?


Åhh det känns så bra att gå 3:an men samtidigt sorgligt med tanke på att man har världens godaste, sötaste klass <3 Det kommer att bli det svåra biten tror jag :'(
Men men det är iallafall ett bra tag kvar!
Borde gå lägga mig snart, men kom nyss på att jag har sovmorgon imorgon! YäääY
Visst är det skönt?
En bild på klassen när vi gick 1:an
Marta♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0