Kramar kan förändra Världen!

En kram kan iaf vara starten till att förändra någons värld!
Idag var jag inte på så bra humör när jag skulle gå till Skolan.
Så gick jag där lite små sur och trött, när jag ser en lite söt tjej lysa upp när hon ser mig.
Hon springer fram till mig och ger mig en kram :)
Man kan inte vara sur efter det...så den kramen gjorde min dag! :)
Min uppmaning till er är nu att göra någon annan glad ge den en kram!
Och de bästa av allt är att du själv också blir glad! ;)
Så spring iväg nu och dela ut kramar!
Hittade ingen kram bild de här var de närmaste jag kunde komma..hoppas jag kan få många fler kram bilder nu på er som delar ut kramar ;)
/Kramar Nathalie <3

Kommentarer
Postat av: fucking awesome - en gay blogg

sv: okej :) hur står det till med dej idag då?? :D

2010-11-17 @ 14:27:17
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Satanja

Gillar du Jay Smith i Idol? Har du hört hans band Von Benzo? Nu har jag öppnat den enda officiella Von Benzo-shoppen, kika in i min blogg och klicka dig vidare om du är sugen på en skiva, en singel, en tröja eller några pins...! :) Psst; har du aldrig hört Von Benzo så finns dom på Spotify, helt värt att kolla upp!

2010-11-17 @ 16:47:20
URL: http://satanja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0