Krama kudden och dröm söt om mig

Det var iaf Gunnar som sa det till mig. Hahah han är rikligt rolig.
Nej men nu är jag riktigt trött! Vart i Kista nästan hela dagen och shoppat med mina Bitchezz. Fyndade några söta grejer sådär, bilder på de kommer imorgon!
Åhh just det, kom på att imorgon har fullt upp hela dagen. Igen!
Måste vakna tidigt, typ vid halv 9, jobba ska jag fram till efter lunch och direkt efter det  så måste jag till skolan och vara där hela dagen. Vi ska nämligen ha Julspel på fredag vilket jag inte alls förberett mig bra, kan knappt mina repliker :P LOL (hoppas på att inte Ingrid(läraren) läser detta ) :P
Men nu hade jag tänkt gå och lägga mig, för att få en chans att vara lite pigg i morgon :P
Paparazzi really piss me off :P


Sweet dreams /Marta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0