Kärlekens matadorer

Den svenska björnstammen – Kärlekens matadorer
Gillar den här låten mer och mer :)
Lite udda men om man hör en låt många gånger blir den bra :P
Nu blir jag säkert kär i dej! ;)
Skulle egentligen ta vaccsination idag men pappa var lite orolig eftersom jag är lite förkyld IGEN!
Och de är finns många biverkningar...då frågade jag va de var för biverkningar fick då det trygga svaret ja i värsta fall dör man..Tack nu är jag ju inte alls orolig...Och om man inte tar sprutan så är de väldigt stor chans att man dör där borta om man blir sjuk...Vad har jag gett mig in på?!
Tyvärr är ju biletterna redan köpta så det blir Tanzania iaf död eller levande.
Men än så länge lever jag Wiie <3
Nathalie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0